22:22 - Sura citroner, Per Gessle, prinsesstårta och paljetter en lördag.

2013-02-10
 
på bild: sara foto av: mig
 

Så fruktansvärt vacker är hon att man inte blir riktigt klok. Igår var jag, Emma och Agnes på äventyr i Norrköping för att titta på Kajsas och Tildas skolföreställning där det dansades och spelades teater. Ni ska bara veta hur duktiga mina tjejer är alltså. Blir ju helt varm i hjärtat och så himla, himla stolt och glad när de dansar. Förresten var allihopa jätteduktiga såklart och de hade verkligen fått ihop en riktigt bra och rolig föreställning! Efter en stressig spårvagnsresa och rusch till tåget som vi precis och lyckligtvis hann med for jag vidare till farmor och farfar för att fira småkusiernas födelsedag och fortsatte sedan hem till Karin för ytterligare trevligheter och ännu en middag. 
 
_emma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback