18:45 - Är det här allt som blir så dör jag

2012-10-23
 
 
 
Kan nu meddela att jag äntligen är tillbaka här. Har varit utan photoshop i flera månader vilket har gjort att jag inte kunnat redigera några bilder (och fy vad jobbigt det har varit). Idag har jag äntligen fixat detta och börjar med att visa upp mina fina kusiner från i somras då jag hälsade på dem i härliga Göteborg. Annars har jag det rätt bra. Det är första året då jag faktiskt har insett att jag trivs ganska bra med hösten, löven som prasslar fint på marken när man klampar fram i sina favoritkängor, att tända ljus och dricka kaffe/te/chai om vart annat och att försvinna in i stora, stickade tröjor och halsdukar är inte så dumt. På söndag far jag till London som jag redan älskar fast jag inte varit där tidigare och åh vad jag längtar och åh vad fint det ska bli. Men mer om det en annan dag, ville mest bara säga hej och att jag lever och vi hörs snart igen för vad jag har saknat detta. 
 
_emma  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback