16:58 - London dag två - andra delen.

2012-11-17
Och så var det dags att se lite utav London. Här är syster och jag vid Buckingham Palace.
När man är på sightseeing ingår det nästan att ta bilder i en utav de röda telefonkioskerna som man springer på lite här och var på gatorna. Fina är dom ju i alla fall. 
Big Ben. 
Egentligen tycker jag inte alls om fåglar särkskilt mycket men jag gillar ljuset i denna bild så den fick komma med här också. 
Min fina fina mamma.
Här kunde man köpa glass från en himmelsblå glassbil. Tyvärr hann vi aldrig med det själva. 
Den fantastiska utsikten från London Eye. 
Big Ben igen fast denna gång när det börjat skymma. 
Vi avslutade dagen med att gå längs Themsen bort till Tower Bridge som lyste fint i mörkret för att sedan äta godaste raviolin på en italiensk restaurang. Åh London. 
 
_emma
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa - foto

verkligen jättefina bilder!

2012-11-19 @ 11:45:59
URL: http://rosensmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback