13:00 - Life will smile for you

2012-08-15
på bild: emma, jag och våra fina, underbara vänner 

Bilderna är från vår avslutningmiddag och skolavslutning. Har inte haft tid att redigera och lägga upp dom här men bättre sent än aldrig... Blir så glad av att se alla bilder och de får mig att inse att jag har världens bästa vänner! Samtidigt som det ska bli roligt med ny stad, ny skola, gymnasium - så kommer jag verkligen sakna att få träffa er varje dag. Alla internskämt, knäppa och lustiga saker vi gör utanför (och på) lektionerna, kommentarer och gud vet vad. Älskar er, ni är bäst!
_kajsa

Kommentarer
Postat av: malin

Ah det är tydligt!! :(

2012-09-08 @ 21:49:28
URL: http://happysaturdays.devote.se/
Postat av: Frida

Fina tjejer och killar! Tredje bilden är min favorit. Så söta! <3

Svar: Ja visst är dom gulliga! Riktiga små busfrön också haha :)
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-04 @ 01:32:05
URL: http://ourbigjourney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback