23:43 - Om alla fina dagar i maj.

2013-05-21
Fotografier i maj. 
 
Jag har gjort så himla mycket fint i maj. Maj som så snart är över. Som har sprungit förbi alldeles för fort, men som samtidigt har fört med sig vårsolen, att äntligen kunna gå barbent, att sitta ute då dag blir till kväll och kväll blir till natt, att köpa med sig jordgubbar på torget och slå sig ner i en park, att blicka ut över en stad som är vår när solen är påväg ner, att cykla hem mitt i natten på en lånad cykel med en fin vän på pakethållaren. Maj som har gett mig så många fina stunder tillsammans med de jag gillar allra mest. Trots allt det där fina kan jag inte låta bli att räkna ner. Dag för dag, vecka för vecka. Räkna ner tiden till det ögonblick då vi äntligen kan kalla oss fria. Det ögonblick då vi har klarat av första året av tre på gymnasiet. Det ögonblick då sommaren äntligen är här. Jag längtar så att jag nästan spricker. 
 
_emma 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fina bilder! Har ni instagram? :) Kramis

Svar: åh tack tack! jaa det har vi alla tre! Emma: emmachj Kajsa: kiwifrukt Tilda: tildaseger. kram kram
ouryoungdays.blogg.se

2013-05-24 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback