20:59 - I'm living in the shadows

2013-01-06
I onsdags eftermiddag mötte jag upp Vendela. Efter en kort runda på stan bestämde vi oss för att bege oss mot Espresso House.
Vi köpte något varmt att dricka och slog oss ner i varsin fotölj. Sedan pratade vi oavbrutet i någon timme om bland annat nyårslöften, sommar, London och framtidsdrömmar. 
Vendela och jag har känt varandra i drygt 6 år nu då vi har gått på samma skola sen fjärde klass. Numera går vi på olika skolor, i olika städer och därför ser jag henne tyvärr inte lika ofta som jag hade önskat. I vilket fall är jag väldigt glad över att jag har henne. Kloka, fina vän.
Efter en lång pratstund började magen kurra och vi bestämde oss för att traska hem till Vendela. På vägen hem köpte vi med oss thaimat från Spice 'n rice, finns nog inget godare. Väl hemma hos Vendela tittade vi på några OC-avsnitt. Åh, alltså Seth Cohen<3. Mysigaste serien. Klockan tio kramade jag om min vän och tog bussen hem till mig. Himla bra onsdag.
 
Nu är det alltså tvåtusentretton och jag är så otroligt taggad på det här året. Har väldans mycket fint att se fram emot. Resor, konserter, sommar, festival m.m. Ett av mina många nyårslöften det här året är att fotografera mer. Förhoppningsvis kommer det också leda till att jag blir mer aktiv här. Jag hoppas på det. Ha nu en fin söndagskväll så hörs vi. Puss
 
_tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback