20:03 - Our minds are troubled

2012-10-27
på bild: fina Emma foto av: mig
 
Haffade Emma som modell för några veckor sedan och hon ställde tålmodigt upp på alla mina idéer, tack än en gång fina vän. Detta är en del av de bilder som blev. Just nu är jag mitt uppe i att packa inför London då vi åker tidigt i morgonbitti (!!!) och jag kan knappt bärga mig. Om bara ett par timmar strosar jag runt på söndagsmarknaden i Brick Lane och jag kan knappt sätta ord på hur bra det ska bli. Kameran kommer jag självklart att ta med mig på alla mina äventyr så när jag kommer hem igen på torsdag ska jag visa er allting jag fångat genom kameralinsen. Tills dess hoppas jag att alla har ett fint höstlov och ett par härliga dagar så hörs vi snart igen. 
 
_emma 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fina bilder! Gör ni bloglovin'byten? Hoppas ni har en bra dag idag!

Svar: åh tack!! tyvärr så gör vi inte bloglovinbyten..
ouryoungdays.blogg.se

2012-10-30 @ 11:55:41
URL: http://therescue.webblogg.se/
Postat av: Felicia

ååh vilka otroligt vackra bilder, så himla fina!

Svar: tack så hemskt mycket kära du! nu blir jag glad!
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-02 @ 18:47:28
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Frida

Vackra bilder Emma! Ni är så duktigt med kameran alla 3. :) Hoppas London levererar! ;)

Svar: Tack så jättemycket Frida!! London var fantastiskt! Hoppas ni har det bra och hälsa så mycket till Petter! kram
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-04 @ 01:28:53
URL: http://ourbigjourney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback