21:39 - If you're in love then you are the lucky one

2012-11-04
Nu är jag hemma igen. London var över mina redan skyhöga föväntningar. Åh vad den staden är fantastisk. Vill tillbaka nu nu nu! Mer om resan berättar jag en annan gång och då ska ni självklart få se bilder också som jag håller på att redigera för fullt. Det känns som att höstlovet bara har susat förbi som på snabbspolning men jag har i alla fall haft det himla bra vilket jag hoppas att ni också har! I går fick jag träffa mina bästa personer och vi åt god middag och hade det mysigt mest hela kvällen vilket blev ett fint avslut på denna vecka. 
 
_emma 

Kommentarer
Postat av: fakkyou

Jag bokstavligen ÄLSKAR er blogg, får massvis med inspiration! Jag undrar om ni skull kunna lägga ut videosar på hur ni redigerar era bilder? :)
Kram!

/zahra

Svar: men åh tack så himla mycket! vi blir verkligen jätteglada av att höra att vi kan inspirera er där ute! jo men det kanske vi kan göra! kramar till dig!
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-05 @ 18:35:10
URL: http://fakkyou.blogg.se
Postat av: linneaahallgren.blogg.se

asså älskar eran blogg! fortsätt som ni gör!

Svar: åh tack så hemskt mycket fina du! vi blir så glada!
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-06 @ 16:59:41
URL: http://linneaahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback