15:02 - London dag tre & fyra.

2012-11-23
Under dag tre tog jag inte så mycket bilder. Då hade vi fullt upp att springa ut och in i affärer mest hela dagen. Men det hängde i alla fall flaggor i långa rader längs med gatorna vilket var himla fint. Och så åt vi jättegod fish n' chips på en pub. Dag fyra besökte vi Camden Market. Där fanns tegelhus överallt i olika färger och det var fullt av folk. Jag hittade både ett par vinröda, låga docs <3 och en analog kamera och jag var jätteglad. På kvällen gick vi på musikal. Vi såg Lejonkungen vilket gjorde mig helt nostalgisk och åh vad duktiga de var. 
 
_emma 
 

Kommentarer
Postat av: lilly

en klassisk fråga. vilken kamera och vilket objektiv? + hur mkt kostade de (enskilt?) funderar på att köpa en ny kamera

Svar: vi alla tre har en canon eos 1000d som kostade runt 4000kr om vi inte minns fel. dock finns de inte längre att köpa.. det är en bra nybörjarkamera men nu känner vi att vi kanske skulle vilja ha en lite mer avancerad. emma använder sina föräldrars kamera en canon eos 600d som hon tycker är bra så den rekommenderar hon! sedan använder vi oss alltid utav ett fast 50mm objektiv 1.8 från canon som är kanon (lite störande att man inte kan zooma bara men annars himla prisvärt och bra!) det kostar runt 900kr! hoppas du fick svar! kram på dig
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-23 @ 21:53:21
URL: http://omjagvarjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback