12:00 - London dag ett.

2012-11-09
Nedräkingen var nere på 0 och det hade äntligen blivit söndag. Den söndag som jag hade längtat till och sett så mycket fram emot då jag, min mamma och syster skulle fara till London. Finaste London som jag redan älskade fast jag aldrig varit där tidigare. 
Min fina syster i morgonsolen som så ofta går mig på nerverna men som jag ändå är så glad att jag har. 
Efter att ha åkt flygplan och tåg var vi äntligen framme. Vi tog vi tunnelbanan till hotellet och dumpade väskorna innan det var dags att fara vidare.  
Vi skulle nämligen på söndagsmarknad i Brick Lane. Jag trivdes så himla bra där bland alla vackra, gamla tegelhus. Allting kändes bara så rätt på något sätt. 
Fina flaggor som prydde fasaden och som jag gärna skulle vilja ha hängandes i mitt rum.  
Här ska jag bo. 
Så mysigt att trängas bland folk, leta bland stånd, äta billig wok ur en aluminiumkartong ute på gatan som alla andra och bara andas London-luft. 
En trappa ner och du befann dig i vintage-heaven. Jag dog typ. 
Levisshorts för mindre än hälften av priset här hemma. Jag slog till såklart. 
Mycket fint fanns det och jag hittade äntligen den perfekta jeansjackan vilket gjorde mig så glad så glad. 
Och så en vinyl med Madonna som nu gör sig fin på min hylla. Det var första dagen det och som sedan avslutades med att vi blev bjudna på tvårätters på hotellet. Redan från första stund fick jag mina förhoppningar bekräftade och London visade sig vara ännu bättre än vad jag hade föreställt mig. Fortsättning följer. 
 
_emma 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Jättefina bilder! (:

Svar: tack så mycket!! kram
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-09 @ 18:03:58
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Postat av: Amanda Liljevall

åh fina du, kan du inte göra ett inlägg med hur du redigerar dina bilder? kram

Svar: jo absolut kan visa något litet tips! kram på dig!
ouryoungdays.blogg.se

2012-11-10 @ 02:28:07
URL: http://amalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback