23:23 - I feel like I may fall

2012-07-20
på bild: Wilma foto av: mig
 
Nu är jag tillbaka efter nästan en vecka ute på landet tillsammans med familjen utan vaken internet eller täckning för den delen heller. Vi har badat och solat när vädret tillåtit, sprungit, fotograferat (mest jag då), läst böcker, tittat på film och mest bara tagit det lugnt. Jag har även hunnit att bli ett år äldre och det firade vi med en heldag i huvudstaden med lite shopping, Gröna Lund och middag på favoritrestaurangen, inte alls dumt! Har även blivit med Mac Book (är lyckligast i världen!!!!) som jag fick i födelsedagspresent eftersom att min gamla dator knappt gick att starta. Kan knappt slita mig, den är helt enkelt perfekt. 
 
_emma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback