17:57 - Ut i en snöstorm in i din hall, från kall till varm.

2012-12-20
Befinner mig på andra sidan jorden där stränderna är vita, solen skiner och det är varmt varmt varmt. I Thailand för att vara helt exakt. I dessa juletider kan jag faktiskt sakna allt det där juliga och mysiga ibland, men jag trivs himla bra här också i en solstol med en bok lyssnandes till vågornas brus. Jag vill också passa på att önska er en riktigt god jul tillsammans med nära och kära. Ät gärna en pepparkaka eller två för mig också. Tusen kramar. 
 
_emma 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Snällasnälla kan inte ni visa hur ni redigerar era bilder? :)

Svar: jo men något litet tips kanske dyker upp här så småningom! :) håll utkik helt enkelt! kram!
ouryoungdays.blogg.se

2012-12-23 @ 21:49:48
URL: http://topverse.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback