21:28 - Att aldrig lämna hjärtat rakt ut

2012-08-04
på bild: Wilma foto av: mig
 

Har inte hunnit skaffa photoshop på min nya dator ännu så därför har jag inte så mycket bilder att visa er för tillfället. Just nu lyssnar jag på musik, Håkan Hellström för att vara exakt. Det var väldigt länge sedan sist, har nästan glömt bort hur mycket jag egentligen tycker om hans musik. Dricker islatte gör jag också i mina skönaste shorts, nyduschad efter en löparrunda och pappas goda lasagne i magen. Imorgon far jag iväg, igen, till Öland denna gång för att stanna en hel vecka. Det har varit mycket farande och flängande denna sommaren och många spännande och roliga äventyr, vilket såklart är himla kul, men det är också en anledning till att jag inte har kunnat vara så aktiv här. Men det är ju trots allt sommar och det är ju då man har tid att hitta på saker så jag hoppas att ni förstår. Det är så roligt att ni trots den dåliga uppdateringen ändå lämnar fina kommentarer, vi blir så glada då och det är det som gör det så roligt att blogga. Så tack så hemskt mycket! Hoppas att ni har det bra! 
 
_emma 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Är de din syster? :)

Var i lkpg bor du/ni ? :)

Bästa bloggen , så fina kort !

Svar: japp det är min syster! tyvärr vill jag inte skriva ut såhär vart jag bor någonstans :) tack så himla mycket!!
ouryoungdays.blogg.se

2012-08-05 @ 08:37:30
Postat av: Sabina

åh vad fint ni har gjort det här! den andra bilden är helt otroligt fin.

Svar: åh tack så jättemycket!!
ouryoungdays.blogg.se

2012-08-15 @ 21:28:02
URL: http://visionerimitthuvud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback