22:41 - Ingenting jag säger spelar längre någon roll

2012-04-25
Har precis kommit hem från en härlig dansträning och slängt i mig lite mat. Har haft en ganska stressig dag. Det är rätt mycket som händer just nu när våren kommer. Det är så mycket i skolan! De sista nationella proven ska göras, det vanliga plugget ska hinnas med, beslut om gymnasiet ska tas, dansuppvisningar både på Folkuniversitetet och i skolan dyker upp här och där och jag känner att min hjärna snart exploderar. Det jobbiga är att när det blir så här mycket att hålla reda på så glömmer jag det mesta. Inte min bästa egenskap. Det ska bli så skönt att snart dra iväg på klassresa. Det ska faktiskt bli väldigt roligt!
_kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback