21:48 - Låt mig viska i ditt öra så att ingen annan hör

2013-03-10
foto av: emma på bild: kajsa 
 
Här kommer två bilder på Kajsa igen från en fotografering för år och dagar sedan som ännu inte fått chansen att bli visade här. Det här med tid är så läskigt ibland. Just nu virvlar jag runt i en enda stor virvelvind känns det som. Jag vet knappt ut eller in, vad jag gör eller vart jag befinner mig. Allting går bara så fort att jag inte hänger med alls. I och med detta har kameran kommit alldeles för lite till användning, men jag ska verkligen försöka komma igång igen för jag tycker ju att det är så himla roligt egentligen. Kram på er sålänge. 
 
_emma 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, blåmärken är så himla fina! Det är liksom tecken på att man lever, att man tar risker och faller men stiger upp och fortsätter igen!

2013-03-10 @ 22:57:49
URL: http://sofiaevers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback