07:15 - To just grow away

2013-01-11
För en vecka sedan vaknade jag upp hemma hos Miranda i Norrköping. Runt omkring mig hade jag fint sällskap - Maja, Ebba, Lovisa och så Miranda.
Utanför sken solen och det kändes verkligen som en sån där typisk vårdag. Pirr i magen Åh, så fint. 
Förövrigt bor Miranda i en sån frukansvärt fin lägenhet. Gammalt trägolv, högt i tak och stora vita fönster.
Vi åt en god frukost,
klinkade lite på pianot,
sedan rusade jag, Maja och Lovisa iväg till bussen som tog oss hem till Linköping.
 
 
Behöver lite mer ljus i vardagen. Längtar ihjäl mig till våren och allt som hör därtill. Som att t.ex. kunna äta glass på en parkbänk eller ta en utomhusfika med fina vännerna.
 
_tilda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sjukt mysigt var det! Det måste göras om! :*

2013-01-11 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback