15:21 - Dance to another tune.

2012-12-31
 
I fredags firade vi Tildas födelsedag i efterskott. Alla var samlade och eftersom att vi inte hade setts på länge blev det kramkalas, god middag och prat för att ta igen det vi missat. Här är Jennie.
Sara. 
Och Kajsa. 
Emma. 
Och så Malin. 
Jennie igen. Alltid lika snygg och iklädd finaste tröjan (avis). 
Fina flickor. 
Godaste efterrrätten bestående av vitcklokladmousse med daim och bär.
Paketöppning och ett glatt födelsedagsbarn. 
Fina du. 
Presenter och julgodis som blivit över som jag frossade i då jag inte ätit något julgodis tidigare eftersom jag firade jul i Thailand. Sammanfattningsvis: mysigaste och bästa kvällen på länge.
 
Ikväll ska vi fira in det nya året tillsammas också och åh vad det kommer bli braaa!!! 2012 har varit ett himla bra år men jag känner på mig att 2013 kommer bli ännu bättre då jag redan har en massa roligheter inbokade att se fram emot. Jag har också lovat mig själv att fotografera mer i vardagen för att minnas fina stunder som denna vilket kommer betyda mer bilder här. Vad tror ni om det? Annars vill jag passa på att önska er en fin kväll och ett fantastiskt 2013. Puss så länge. 
 
_emma 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback