13:04 - Why can't you leave me tomorrow instead?

2012-04-06
foto av: mig
Igår trodde jag att jag skulle hem till tilda för att äta middag och sedan gå på en dansföreställning. Men, så fel jag hade. När jag ringde på dörren öppnades den och där stod alla mina fina vänner i hallen och blåste serpentiner och kastade ballonger! Jag blev helt chocklad. Efter någon minut förstod jag att det var en överraskningsfest för mig. Jag hade verkligen inte anat någonting! De hade hållt det hemligt väldigt bra. Och åh, vad mysigt de hade gjort det! Vi käkade god mat och gräddtårta, pratade och skrattade. Jag fick även jättefina presenter! Tack så himla mycket allihopa, ni är bäst!
_kajsa

Kommentarer
Postat av: Moa & Karro

Härliga bilder ni tar!

Kika gärna in i våran fotoblogg och lämna en kommentar!



Haft en bra dag annars? :)

2012-04-07 @ 19:23:17
URL: http://moakarrofotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

>
Trackback